רכילות ולילה

עיריית תל אביב יפו גייסה את השף אייל שני לקמפיין קופסאות ההפתעה המתחלפות של עסקים מקומיים בעיר

רכילות ולילה27 בינואר 2021    דקה אחת
0
תגיות: אייל שני
עיריית תל אביב יפו גייסה את השף אייל שני לקמפיין קופסאות ההפתעה המתחלפות של עסקים מקומיים בעיר
שני | צילום: אילן ספירא

עיריית תל אביב-יפו הצטרפה לטרנד קופסאות ההפתעה העולמי אשר ממשיך לתפוס תאוצה בחודשים האחרונים.

הסרטון בהשתתפותו של השף אייל שני הינו במסגרת קמפיין עיריית תל-אביב יפו כדי לסייע לעסקים בצל משבר הקורונה וימי הסגר. אייל שני, אשר עסקיו מזוהים בעיר תל-אביב יפו נרתם בהתנדבות לקמפיין מתוך מטרה לעזור לעסקים מקומיים בעיר בתקופה זו. הקמפיין, מלווה בשילוט חוצות ובפעילות ברשתות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם במסגרתו מתקיים פרויקט צילומים של בעלי העסקים בבתי העסק ופרסום סיפורם האישי. על מנת לקדם את מיזם הקופסא בחרה העירייה בבעל העסק אולי המזוהה ביותר בעיר, אייל שני, כאשר הרעיון הוא שאייל ממספר בשפתו "הציורית" מאוד על הפרויקט, שפה כל כך ציורית עד שאנחנו נאלצים לתרגם אותו לעברית מעט ידידותית יותר.

אייל שני: "זהו קמפיין מרגש שמסיר מתל אביב את כסות הזרות של המותגים ומלביש אותה בכסות הרומנטית שעיצבה בעבר את הקסם העצום שבה, רחובות ובתוכם עסקים היוצרים משהו כל כך אישי, ממש כמו פריז. ואת כל זה אורזת העיריה בגאווה בקופסא הכי יפה וסקסית בעיר, ב 50 שקל, ומעניקה לעסקים את רשימת הלקוחות שלה ולנו האזרחים, עולמות שלא חלמנו עליהם, שארוזים בקופסא. איך לא אקח חלק במעשה כל כך נפלא שכולם מרוויחים בו?"

 

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

דיירי פאלאס מנצחים את הקורונה

אתמול בבוקר חגגו מאתיים מדיירי פאלאס עזריאלי דיור מוגן בתל אביב, "יום ירוק" עשרה ימים לאחר החיסון השני שקיבלו. כעת...

רכילות ולילה3 בפברואר 2021    דקה אחת
0

קמפיין משלוש לרשת גולף

רוכבים על סוסים, רצים יחפים בפרדס ונהנים בטבע, תחת כל ההגבלות: ככה נראה יום הצילומים הראשון של מיכל אנסקי, השחקנית יעל...

רכילות ולילה31 בינואר 2021    דקה אחת

כתיבת תגובה