תרבות ופנאי

דיוקן עצמי כאווטאר

תרבות ופנאי8 בינואר 2020    דקה אחת
0
דיוקן עצמי כאווטאר

 

האמנית יוכי שרם מציגה סדרה של ארבעה אובייקטים עשויים מרשת ברזל וסריגה, המציבים במרכז את השאלה – מהו עתידה של התקשורת הבינאישית? באמצעות שימוש בתוכנת תלת-ממד מבוססת בינה מלאכותית, לצד מלאכת יד היסטורית ועמלנית, שרם בוחנת את מקומו של הרגש בתרבות הדיגיטלית.
העבודה של יוכי שרם עוסקת במיקומו של האדם במהפכה הדיגיטלית ובחוסר היכולת של שפות התכנות והמחשבים לתווך הבעות ורגשות. בעבודתה מסמנת שרם את הכשל הקיים בהמרת הרגשות האנושיים, ובפרט את המרת המימיקות לבינה מלאכותית. היא בוחנת את מקומו של הרגש בתרבות הדיגיטלית, ושואלת: האם ההשטחה הדיגיטלית תשפיע בעתיד על המאפיינים הייחודיים לכל בן אנוש הניחן בפנים ובהבעות ייחודיות לו? מהו עתידה של התקשורת הבינאישית? האם יגדל האיום על צורות תקשורת אלו – וכך גם על התרבות?
המשכן לאמנויות הבמה – שדרות שאול המלך 19, תל אביב. עד 18.1

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

אין אור בקצה המנהרה

  "אין אור בקצה המנהרה" הוא שמה של תערוכה חדשה שנפתחה השבוע ושמציגה מבחר עבודות מאוסף ד"ר נסים צור. צור...

תרבות ופנאי27 בינואר 2020    דקה אחת
0

הצלם ממומבאי

  דרמה רומנטית מחממת לב על אהבה וגורל. רפי הוא בחור שקט וצנוע, שמתפרנס מצילום תיירים ברחובות הומי האדם של...

תרבות ופנאי27 בינואר 2020    דקה אחת

כתיבת תגובה