תרבות ופנאי

דיוקן עצמי כאווטאר

תרבות ופנאי8 בינואר 2020    דקה אחת
0
דיוקן עצמי כאווטאר

 

האמנית יוכי שרם מציגה סדרה של ארבעה אובייקטים עשויים מרשת ברזל וסריגה, המציבים במרכז את השאלה – מהו עתידה של התקשורת הבינאישית? באמצעות שימוש בתוכנת תלת-ממד מבוססת בינה מלאכותית, לצד מלאכת יד היסטורית ועמלנית, שרם בוחנת את מקומו של הרגש בתרבות הדיגיטלית.
העבודה של יוכי שרם עוסקת במיקומו של האדם במהפכה הדיגיטלית ובחוסר היכולת של שפות התכנות והמחשבים לתווך הבעות ורגשות. בעבודתה מסמנת שרם את הכשל הקיים בהמרת הרגשות האנושיים, ובפרט את המרת המימיקות לבינה מלאכותית. היא בוחנת את מקומו של הרגש בתרבות הדיגיטלית, ושואלת: האם ההשטחה הדיגיטלית תשפיע בעתיד על המאפיינים הייחודיים לכל בן אנוש הניחן בפנים ובהבעות ייחודיות לו? מהו עתידה של התקשורת הבינאישית? האם יגדל האיום על צורות תקשורת אלו – וכך גם על התרבות?
המשכן לאמנויות הבמה – שדרות שאול המלך 19, תל אביב. עד 18.1

כתבות נוספות בתרבות ופנאי

0

האיש שלא שרף את קפקא

פטר קליין חוקר את קורות חייו של הסופר הנערץ עליו, פרנץ קפקא. תוך כדי הוא מגלה שהסיפור הגדול הוא דווקא...

תרבות ופנאי30 במרץ 2020    דקה אחת
0

קדימה

  מבית היוצר של אולפני דיסני ופיקסאר. שני שדונים אחים, הפכים אחד של השני: אחד ביישן ומגושם, והשני קופץ על...

תרבות ופנאי30 במרץ 2020    דקה אחת

כתיבת תגובה